אל תהיו משעממים: שלט לדלת הכניסה לא חייב לשעמם, בחרו שלט בעיצוב אישי!

דלת הכניסה לבית שלכם היא האלמנט הראשון שאתם, אורחים, מכרים וידידים רואים בדרך להיכנס הביתה. בין אם זה בשעות הערב אחרי יום עבודה ארוך, או בין אם זה כשהזמנתם אורחים לחגיגות יום הולדת של הילדים – העיצוב של שלט הכניסה לבית או לדירה, אומר עליכם הרבה.

ברור שאפשר לבחור בשלט כניסה “סטנדרטי”. אחרי הכל, תמצאו מגוון של עיצובים ורעיונות שכולם יכולים לבחור מהם. אבל, אם הבית הזה הוא רק שלכם, ועיצוב שלו מעיד על האופי הייחודי לכם ולמשפחה שלכם – למה לא ללכת על שלט כניסה לבית, שאין בשום מקום אחר בעולם?

זה הזמן להזכיר את טכנולוגיות החריטה בלייזר לעיצוב מוצרים אישיים, כמו למשל שלטי כניסה לבית. לא עוד שלט מרובע ואפרורי, עם אותיות שמות המשפחה שלכם הגופן צפוי. היום אפשר להזמין שלט לדלת הכניסה בעיצוב אישי, בשימוש בטכנולוגיות ייצור חדשות, בחריטה ובחיתוך בלייזר. מכאן והלאה – השמיים הם הגבול. זה הזמן לחשוב על חומרים, עיצובים, קווי מתאר, צורות וצבעים. השלט לכניסה אל הבית שלכם יכול להיות בגודל סטנדרטי או בגודל של חצי דלת, הוא יכול להיות עשוי מעץ, מפרספקס או אפילו מזכוכית (זהירות! שביר…), וטכניקות שונות של חריטה בלייזר יאפשרו כיתוב, חריטה של תמונות (ואפילו תמונה משפחתית שלכם), עיצובים יוצאי דופן ומראה שקשה לשכוח – ממש בכניסה לבית שלכם, בשלט הדלת. כל האפשרויות לעיצוב שלט ייחודי לדלת בחריטה על לייזר – לפניכם.

אל תהיו משעממים: שלט לדלת הכניסה לא חייב לשעמם, בחרו שלט בעיצוב אישי!

היתרונות הגדולים של שלט מעוצב לדלת הכניסה.

יש מי שהם מטבעם חובבים של פריטים מעוצבים, כאלה שאין כמותם בשום מקום אחר בעולם. למשל, שלטים לדלתות כניסה בעיצוב אישי. גם אם אין לכם נטייה להעדיף דווקא פריטים שזמן, מחשבה ומשאבים הושקעו בעיצובם וודאי תסכימו שיש יתרונות פרקטיים לשלט מעוצב אישית. שלט בעיצוב אישי הוא איתות לכל מי שיוצא להם לראות את הדלת שלכם, שאתם שמים לב לפרטים, שאתם אנשים בעלי מעוף שמבינים שכל אחת ואחד מאתנו ייחודיים ושאפשר (ואפילו צריך) לקחת בחשבון ייחודיות זו, אפילו כשאנחנו בוחרים את השלט לדלת, שהוא למעשה מחוץ לבית שלנו.

מי שמוצאים את עצמם עומדים מול דלת כניסה שעליה שלט בעיצוב אישי, מוצאים את עצמם נועצים מבט, אולי שואלים את עצמם מי אחראי לעיצוב ולביצוע, קוראים את השלט ונהנים מהמראה הלא שגרתי שלו. בדרך כלל, שלטים כאלה מעבירים הרבה יותר מאשר רק את המסר שחרוט עליהם. אם כל אלה הם לא יתרונות מספקים – אף אחד לא יפספס את הדלת שלכם, די שתתארו את שלט הכניסה הקבוע עליה.

שלט כניסה

רק לבחור: שלטי כניסה בעיצוב אישי מיוצרים ממגוון חומרי גלם.

היצע השלטים לדלתות כניסה הוא גדול. ניתן לבחור בין חומרי גלם כמו עץ, פלסטיק, מתכת, אפילו זכוכית ועוד. חומר הגלם מעובד בשיטות שונות כדי להקנות לשלט את מידותיו וצורתו הכללית. כדאי לדעת שישנן טכנולוגיות מתקדמות, שלטי כניסה בחריטה בלייזר למשל, המאפשרות ליצור בקלות שלטים איכותיים ומרהיבים מחומרי גלם שונים.

מה שחשוב לדעת אודות התכנון והיצור של שלט כניסה ייחודי אל הבית שלכם, הוא את היתרונות הגדולים שתעניק לכם חברה מקצועית ואיכותית לחריטה בלייזר בייצור השלט לבית שלכם. חיתוך וחריטה בלייזר על חומרים שיתאימו לסביבה (האם השלט מיועד לעמוד בחוץ ולהיות חשוף לפגעי מזג האוויר? האם הוא מיועד להיתלות מעל דלת בחדר מדרגות כשעוברים ושבים עלולים להיתקל בו וחשוב שיקובע היטב אל הדלת?) ולשאיפות שלכם, וביצוע מקצועי יאפשר לשלט הדלת שלכם לשמור על המראה המרהיב שלו לאורך שנים רבות.

מעוניינים לבחון את האפשרות לעיצוב שלט ייחודי לדלת הבית שלכם? פנו אלינו, ונשמח לעזור!

עבודה מעולה ומהירה

הזמנתי כמה שלטים בחריטה לעסק ופנגרף סיפקה עבודה מעולה ומהירה במיוד. זמן האספקה היה מהיר מאוד והעבודה עצמה הייתה באיכות גבוהה

נדב גולדברג

רמה גבוהה

עשיתי הזמנה לפנלים חדשים למערכת בקרה במפעל . קיבלתי פנלים ברמה גבוהה ממש והם הגיעו ממש מהר

אבי אלחרר

אחלה שירות

הייתי צריך שלטים בחריטה לעסק וקיבלתי המלצה על פנגרף. יצרתי איתם קשר וקיבלתי אחלה שירות והמוצר הסופי יצא פצצה

שמעון גלנטי

שירות מהיר ועבודה מקצועית.

הזמנתי שלטים מפנגרף עבור המשרד עם חריטה על עץ לאחר המלצה. פנגרף סיפקו לנו את השילוט לפני הזמן שנקבע והשלטים היו ברמה סופר גבוהה עם גימור מושלם! מאוד כדאי לעבוד איתם.

ספיר אברהם

שירות משפחתי ומקצועי לאורך כל תהליך ההזמנה.

הייתי צריך כמות גדולה של מחזיקי מפתחות שקופים עם חריטה כמתנה לעובדים ובחרתי ללכת על פנגרף. לא ציפיתי לכזו רמת שירות גבוהה! מתחילת העבודה ועד לסיומה, פנגרף הוכיחו אכפתיות ומקצועיות ברמה שקשה למצוא היום בישראל. ממליץ בחום!

בן מרדכי

מוצר איכותי ושירות מדהים!

הייתי צריך אותיות עם חיתוך ברזל בצבעים שונים עבור עיצוב המשרד החדש שלנו והחלטתי ללכת על פנגרף לאחר המלצה. אין ספק שעשינו את הבחירה הנכונה ביותר, פנגרף היו קשובים לרצונות שלנו וסיפקו לנו מוצר איכותי תוך אספקה מהירה!

נמרוד סרור