חיתוך אותיות למיתוג המשרד – כך השילוט ישרת את המוניטין של בית העסק.

כולנו זוכרים את מראה התמונות שהתפרסמו מהמשרדים היוקרתיים של גוגל, ובפרט את שם העסק באותיות קידוש לבנה, בגודל מאיר עיניים ובצבעים חדים ושמחים. א ספק, שבתי עסק רבים משתמשים באפשרות המיתוג הזו של שילוט באמצעות חיתוך אותיות בטכניקת מתקדמות על מנת ליצור את הרושם המתבקש אצל שותפים, לקוחות ומתחרים עסקיים הבחירה בשילוט באמצעות חיתוך אותיות למיתוג המשרד בדרך כלל מוכיחה את עצמה: המראה מקצועי, ממותג ויוקרתי.

חיתוך אותיות בלייזר: מגוון ענק של אפשרויות, ביצוע מדויק ומרשים.

אפשרויות החיתוך בלייזר פותחים דלת למגוון עצום של עיצובים בחומרים ובגימורים שונים. חיתוך אותיות בלייזר מאפשר שימוש בחומרים שונים, כמו למשל עץ, אלומיניום, פרספקס, PVC, נחושת, ועוד. המראה שיתקבל בחיתוך אותיות מחומרים שונים הוא כמובן שונה לחלוטין: תוכלו לבצע חיתוך אותיות למיתוג המשרד בעיצוב שישדר חדשנות (למשל: שימוש בפרספקס צבעוני, אולי בשילוב תאורה, גופנים מתאימים, וכדומה), אמינות ויציבות, מסורת, משפחתיות – ועוד.

חשוב שתדעו, כי עיצוב מדוקדק של המראה הסופי לפני ביצוע החיתוך של האותיות, יסייע לכם להשיג את המראה ולהעביר את המסר שאותו אתם מחפשים. אל תוותרו על טאץ’ מקצועי של ממתג או גרפיקאי לבחירת הגופן, הצבע, הסגנון, הטקסטורה, הגודל ומאפיינים נוספים של האותיות לפני החיתוך.

 

איזה שלט מתאים לעסק שלך? שלטים בחריטה במגוון חומרים ועיצובים מיוחדים

 

להתאים את חיתוך האותיות לשימוש ולצורך.

הבחירה בשילוט באמצעות חיתוך אותיות במשרד היא בחירה נהדרת, שתוביל לשילוט מאיר עיניים, מרשים ויוקרתי. אבל על מנת להשיג את אותו מראה מהוקצע ומקצועי שאתם מחפשים, אתם חייבים להקפיד על שני היבטים של התהליך שלכם. הראשון הוא, כמובן, הבחירה בעסק מקצועי לחיתוך אותיות, שיכול לבצע חיתוך אותיות בלייזר בחומרים שיתאימו למסר שלכם ועל פי המאפיינים שאתם מחפשים. ההיבט השני הוא התכנון שלפני ביצוע חיתוך האותיות בפועל. חשוב לתכנן את תליית האותיות עוד לפני שתזמינו את החיתוך. הבחירה במאפייני הפרויקט שלכם תלויה בהרבה מאפיינים כמו למשל:
• מיקום תליית האותיות: אם חיתוך האותיות מיועד לתלייה בחוץ, חשוב לבחור חומרים עמידים ברטיבות, בקור ובחום. למשל, למיתוג או שילוט בתנאי חוץ, מומלץ בדרך כלל לוותר על חיתוך אותיות מעץ או מקלקר, שהם פחות עמידים בלחות וברטיבות.
• גודל השלט שיתקבל: חשוב, כמובן, לתכנן את גודל האותיות בהתאם לגודל הסופי של השלט שאתם מבקשים לקבל.
• תשתיות והכנה למראה סופי מושלם: אם אתם מעוניינים לשלב אלמנטים בשילוט, כמו תאורה למשל, חשוב לתכנן את חיתוך האותיות למיתוג בהתאם.

חיתוך מדויק ומסר מקצועי ברור.

כמו בבחירות עסקיות ושיווקיות אחרות, גם כאן המפתח להצלחה של המיתוג העסקי דרך שילוט באותיות חתוכות, טמון בבחירה נכונה של בית העסק לביצוע חיתוך האותיות. חיתוך שאינו מקצועי לא יעביר את הרושם שאתם רוצים – לכן, מומלץ להשקיע את המאמץ הנדרש בבחירת בית עסק מקצועי ומיומן בחיתוך אותיות בהתאם לתכנון מיתוג המשרד שלכם.
טיפ לבחירת בית עסק מקצועי לחיתוך אותיות למיתוג המשרד: הצלחת המהלך של מיתוג המשרד באמצעות שילוט בחיתוך אותיות תימדד לא רק מייד עם קבלת תוצרי החיתוך ותלייתם, אלא גם לאורך שנים. בית עסק מקצועי שמבצע עבודה טובה, יידע לספק לכם אותיות חתוכות שייראו נהדר, בתלייה נכונה, גם אחרי שנים. מומלץ לאסוף ביקורות וחוות דעת מלקוחות שביצעו שילוט או מיתוג באמצעות חיתוך אותיות ולהקפיד על בחירת חומרי גלם לחיתוך וצורת חיתוך שתהווה השקעה לטווח ארוך ותשמור על האסתטיקה והמראה לאורך זמן.
אתם מוזמנים לפנות אלינו, לקבלת פרטים, הצעת מחיר, וליווי בבחירת חומרי הגלם והאפשרויות למיתוג המשרד באמצעות חיתוך אותיות.

עבודה מעולה ומהירה

הזמנתי כמה שלטים בחריטה לעסק ופנגרף סיפקה עבודה מעולה ומהירה במיוד. זמן האספקה היה מהיר מאוד והעבודה עצמה הייתה באיכות גבוהה

נדב גולדברג

רמה גבוהה

עשיתי הזמנה לפנלים חדשים למערכת בקרה במפעל . קיבלתי פנלים ברמה גבוהה ממש והם הגיעו ממש מהר

אבי אלחרר

אחלה שירות

הייתי צריך שלטים בחריטה לעסק וקיבלתי המלצה על פנגרף. יצרתי איתם קשר וקיבלתי אחלה שירות והמוצר הסופי יצא פצצה

שמעון גלנטי

שירות מהיר ועבודה מקצועית.

הזמנתי שלטים מפנגרף עבור המשרד עם חריטה על עץ לאחר המלצה. פנגרף סיפקו לנו את השילוט לפני הזמן שנקבע והשלטים היו ברמה סופר גבוהה עם גימור מושלם! מאוד כדאי לעבוד איתם.

ספיר אברהם

שירות משפחתי ומקצועי לאורך כל תהליך ההזמנה.

הייתי צריך כמות גדולה של מחזיקי מפתחות שקופים עם חריטה כמתנה לעובדים ובחרתי ללכת על פנגרף. לא ציפיתי לכזו רמת שירות גבוהה! מתחילת העבודה ועד לסיומה, פנגרף הוכיחו אכפתיות ומקצועיות ברמה שקשה למצוא היום בישראל. ממליץ בחום!

בן מרדכי

מוצר איכותי ושירות מדהים!

הייתי צריך אותיות עם חיתוך ברזל בצבעים שונים עבור עיצוב המשרד החדש שלנו והחלטתי ללכת על פנגרף לאחר המלצה. אין ספק שעשינו את הבחירה הנכונה ביותר, פנגרף היו קשובים לרצונות שלנו וסיפקו לנו מוצר איכותי תוך אספקה מהירה!

נמרוד סרור