מדוייק יותר, אלגנטי יותר – וזול יותר: שרשרת בחיתוך לייזר

אומרים שיהלומים הם החברים הטובים של כל אישה, אבל אנחנו רוצים להציע את המחשבה, שיש עוד המון סוגים של תכשיטים המערבים מתכות כמו זהב, גולדפילד, ואפילו כסף, שיכולים לתפוס את המקום של אותו חבר טוב, בעיצוב אלגנטי ומחמיא – ובמחירים נמוכים משמעותית מן המחירים שאנחנו רואים בשוק תכשיטי היהלומים.

אם בעבר עיצוב תכשיטי זהב, שרשראות או צמידים בוצע באופן ידני או בייצור המוני באמצעות מכשירי עיבוד שבבי כבדים – היום יש טרנד חדש שחשוב להכיר – והוא טרנד עיצוב תכשיטים באמצעות חיתוך בלייזר.

עיצוב של שרשרת בחיתוך לייזר מאפשר דיוק ברמה גבוהה כך שניתן לבצע אלמנטים מורכבים ועדינים, לתוצאה סופר מעוצבת, מרהיבה ומחמיאה, לצד היתרונות העיצוביים של ירידה לפרטים הקטנים ביותר.

עוד, מאפשר עיצוב תכשיטים בחיתוך לייזר עיצוב אישי של תכשיט נוגע ללב למתנה לאדם יקר או לעצמנו, כמו גם ייצור כמות גדולה של תכשיטים לחנויות. כדאי להזכיר את המחירים הנמוכים בייצור כמות גדולה של תכשיטים בחיתוך לייזר, כאשר התוצאה המתקבלת מרהיבה. הטרנד החדש של עיצוב תכשיטים באמצעות טכנולוגיות הלייזר מביא התעניינות מיוחדת מצד לקוחות בתכשיטים בחיתוך כזה. זאת, בשל המוניטין שכבר עושה לו כנפיים, של תכשיטים מדוייקים ומחמיאים במיוחד.

הכל על שרשרת בחיתוך לייזר ועיצוב תכשיטים בטרנד החדש – במאמר שלפניכם.

הטכנולוגיה של חיתוך לייזר בשירות עולם התכשיטים

קרני הלייזר הן קרניים דקות מאוד ועוצמתיות, המאפשרות חיתוך גם בחומרים רכים (הדורשים דיוק רב) וגם בחומרים קשים (הדורשים עוצמת חיתוך משמעותית) בקלות, במדוייק, וקבלת אותה תוצאה מדוייקת גם לאחר אלפי חיתוכים. החיתוך בלייזר באמצעות מכונות חיתוך מתקדמות מאפשר גם ייצור המוני של מוצרים רבים ושונים, לבית, לחצר, לתעשייה ועוד – וגם חיתוכים אישיים, חריטות ועיצוב אינדיווידואלי של מגוון גדול של מוצרים.

לאחרונה נכנסו אפשרויות החיתוך בלייזר גם לעולם התכשיטנות – וכבר אפשר להרגיש את גלי המהפיכה בעיצוב שרשראות בחיתוך לייזר, מגיעות. התוצאות מפתיעות: החיתוך בלייזר מאפשר עיצוב ייחודי במתכות כמו זהב, כסף, גולדפילד ואפילו מתכות מצופות זהב, בדיוק שמותיר רושם יוקרתי, מעוצב ומהודר, ובמחירים נוחים לכל כיס, מה שמאפשר למעצבי תכשיטים להציע את התכשיטים החדשים במחירים נמוכים יותר לצרכנים.

לצד עיצוב תכשיטים בחיתוך לייזר, ניתן לשלב גם חריטה בלייזר על תליונים, ענקים, ואפילו צמידים וטבעות. התוצאה ייחודית, מרהיבה ומדוייקת בצורה שהיא אפשרית רק בשילוב חיתוך וחריטה בלייזר בעיצוב התכשיטים.

הטרנד החדש של שרשרת בחיתוך לייזר

בשוק עיצוב התכשיטים ניתן למצוא כעת מגוון נרחב של שרשראות, צמידים ותכשיטים נוספים בעיצוב המשלב אלמנטים בחיתוך לייזר או בחריטה בלייזר. בין השאר, ניתן למצוא שרשראות זהב, כסף או גולדפילד עדינות בעיצוב מרהיב ומדוייק עם אלמנטים שחוזרים על עצמם לכל אורך השרשרת, כמו למשל כדורים, אלמנטים של חיתוך לייזר במרכז השרשרת או בתליון שלה, או אפילו אלמנט סימטרי ייחודי לכל אורך השרשרת בחיתוך לייזר, כמו למשל כדורים שהולכים וגדלים עד למרכז השרשרת ואז הולכים וקטנים. חיתוך לייזר הוא אפשרי גם בעיצובים עדינים מאוד, מפני שקרן הלייזר המשמשת לחיתוך פועלת בדיוק של עד 0.2 מ”מ לכל היותר. השילוב בין חיתוך בלייזר בשרשראות ותכשיטים והחריטה בלייזר מאפשרת עיצובים מרהיבים של דוגמאות, דפוסים וצורות, מאלמנטים חוזרים ועד לעיצובי תחרה עדינים בשרשראות בחיתוך לייזר, בצמידים, בטבעות ובעגילים.

היתרונות הגדולים של שרשראות בחיתוך לייזר – מהירות, דיוק, ופחת מינימאלי

אחד הנושאים המקשים על עיצוב תכשיטים ממתכות יקרות בטכנולוגיות חיתוך מתקדמות הוא האובדן המועט של מתכות יקרות בשל טכנולוגיות עיבוד שבבי. בחיתוך באמצעות מכונות CNC, למשל, מעבר לעובדה שהדיוק רחוק מזה הנדרש לעיצוב אלמנטים עדינים כמו אלה שאנחנו רואים בתכשיטים – השבבים המתפזרים בעת החיתוך גורמים לפחת משמעותי של חומר הגלם. בחומרי גלם זולים הפחת בשל פיזור השבבים הוא חלק מהעניין – אולם בעבודות עדינות במתכות יקרות, חיתוך בלייזר המאפשר מעט מאוד פחת וחיתוך ללא שבבים, מהווה יתרון משמעותי.

לצד יתרון זה, חשוב להזכיר את מהירות התהליך של חיתוך בלייזר לתכשיטים. מכונות מתקדמות של חיתוך בלייזר מאפשרות ביצוע כמויות גדולות של מוצרים מעוצבים לאחר שלב התכנון, בדיוק מרבי ובמהירות רבה. כך, יצרנים תעשייתיים של תכשיטים בעיצוב לייזר יכולים לקבל מענה לדרישות הייצור שלהם – באותה העדינות שהם יכולים לקבל ממעצב תכשיטים אנושי (ואולי אף בדיוק רב יותר), ובמהירות שאין לה תחרות.

שרשרת בחיתוך לייזר ואלמנטים רבים נוספים

שוק התכשיטים היום מציע מגוון של מאות עיצובים שונים של שרשראות בחיתוך לייזר. השרשראות המעוצבות בעדינות רבה מציגות מראה מרהיב ומחמיא של עיצוב אחיד לאורך כל השרשרת. עיצובים נפוצים לשרשרת בחיתוך לייזר הם עיצוב כדורים או חוליות קטנות, או עיצוב המדמה חיתוך טניס לשיבוץ אבני חן. בצמידים בחיתוך לייזר אנחנו יכולים למצוא גם צמידים שאינם עשויים חוליות אלא מקשה אחת של מתכת, בחיתוכי דוגמאות והדפסים עדינים ממש בתוך עיגול המתכת של הצמיד. עוד אלמנט ייחודי של עיצוב באמצעות חיתוך בלייזר שייך לעולם העגילים והתליונים, עם שילובים של עיצוב וחריטה המאפשרים דוגמאות ברמת עדינות ודיוק שקשה להשיג כמותם, לאלמנטים דמויי תחרה, לפרטים רבים מעל תליונים, לעיצוב של שמות ופרטים אישיים – ואפילו, לעיצוב אישי של תמונות ופרופילים בחריטה מעל תליונים התלויים על שרשרת בחיתוך לייזר.

שרשראות חיתוך בלייזר

עיצוב אישי של שרשרת בחיתוך לייזר

אם עד כה דיברנו על היתרונות הרבים בשילוב חיתוכי לייזר וחריטה בלייזר בעולם עיצוב התכשיטים, אותם יתרונות הנובעים מהדיוק, מהירות החיתוך ויעילות החיתוך המביאה למינימום פחת ואבדן המתכת היקרה במהלך החיתוך בלייזר – הרי שחשוב להזכיר גם את האפשרויות המרובות של עיצוב אישי של שרשראות בחיתוך לייזר, תליונים, ותכשיטים אחרים. העיצוב האישי של תכשיטים בחיתוך לייזר מביא עולם שלם חדש של אפשרויות למתנות מרגשות, אישיות ונוגעות ללב במיוחד, מעל תכשיט אישי בעיצוב חד פעמי.

בעד ניתן לבצע שרשרת בחיתוך לייזר לפי דוגמאות קיימות, ניתן גם בהחלט להוסיף נופך אישי לעיצוב כל תכשיט בלייזר, כמו למשל: להוסיף תמונה אישית בתליון באמצעות חריטה בלייזר, להוסיף שמות, תאריכים או מלל לתכשיטים בחריטה עדינה ומדוייקת בלייזר, לעצב תכשיט על בסיס עיצוב קיים בחומרים אחרים, כמו למשל הדפסים בכל חומר, דוגמאות מתכשיטים אחרים, ועוד.

איפה הכי כדאי להזמין תכשיטים כמו שרשרת בחיתוך לייזר?

בתחום החיתוך בלייזר, אתם רוצים לאתר חברה שמשלבת באופן ההרמוני ביותר יכולות טכנולוגיות גבוהות עם גישה אומנותית ורגישות ללקוח. הדיוק הנדרש בחיתוך בלייזר של שרשרת, ליון, עגילים ותכשיטים אחרים יתאפשר רק כאשר הציוד הטכני העומד לרשות הצוות שתבחרו הוא חדיש, איכותי מאוד ומקצועי. הצוות המקצועי שיהיה אמון על הביצוע חייב להיות מנוסה ושירות הלקוחות, לתכנון הפרוייקט חייב להיות זמין וידידותי. בנוסף, חיתוך בלייזר של תכשיטים בדרך כלל יאפשר לוח זמנים גמיש מאוד וביצוע מהיר של הזמנות – כמתנה או בהזמנה אישית או בהזמנה גדולה לעסקים בתחום התכשיטים. התמחור, צפוי להיות בדרך כלל נמוך יותר ביחס לתמחור של עיצוב תכשיטים בשיטות אחרות.

חברת פנגרף המתמחה בחיתוך בלייזר וכרסום, מציעה את הפתרון המושלם לעיצוב תכשיטים בחיתוך בלייזר או בחריטה בלייזר. נשמח לעמוד לשירותכם – פנו אלינו, וקבלו הצעה וליווי מקצועי, עוד היום!

עבודה מעולה ומהירה

הזמנתי כמה שלטים בחריטה לעסק ופנגרף סיפקה עבודה מעולה ומהירה במיוד. זמן האספקה היה מהיר מאוד והעבודה עצמה הייתה באיכות גבוהה

נדב גולדברג

רמה גבוהה

עשיתי הזמנה לפנלים חדשים למערכת בקרה במפעל . קיבלתי פנלים ברמה גבוהה ממש והם הגיעו ממש מהר

אבי אלחרר

אחלה שירות

הייתי צריך שלטים בחריטה לעסק וקיבלתי המלצה על פנגרף. יצרתי איתם קשר וקיבלתי אחלה שירות והמוצר הסופי יצא פצצה

שמעון גלנטי

שירות מהיר ועבודה מקצועית.

הזמנתי שלטים מפנגרף עבור המשרד עם חריטה על עץ לאחר המלצה. פנגרף סיפקו לנו את השילוט לפני הזמן שנקבע והשלטים היו ברמה סופר גבוהה עם גימור מושלם! מאוד כדאי לעבוד איתם.

ספיר אברהם

שירות משפחתי ומקצועי לאורך כל תהליך ההזמנה.

הייתי צריך כמות גדולה של מחזיקי מפתחות שקופים עם חריטה כמתנה לעובדים ובחרתי ללכת על פנגרף. לא ציפיתי לכזו רמת שירות גבוהה! מתחילת העבודה ועד לסיומה, פנגרף הוכיחו אכפתיות ומקצועיות ברמה שקשה למצוא היום בישראל. ממליץ בחום!

בן מרדכי

מוצר איכותי ושירות מדהים!

הייתי צריך אותיות עם חיתוך ברזל בצבעים שונים עבור עיצוב המשרד החדש שלנו והחלטתי ללכת על פנגרף לאחר המלצה. אין ספק שעשינו את הבחירה הנכונה ביותר, פנגרף היו קשובים לרצונות שלנו וסיפקו לנו מוצר איכותי תוך אספקה מהירה!

נמרוד סרור