מחפשים שלט מיוחד לכניסה לבית? כל הטיפים והמידע שחשוב לקחת בחשבון – לפניכם

מי שמגיע אל פתח הבית שלכם, יזהה את פתח הבית בדרך כלל על פי השער והשלט התלוי בכניסה, וזו ההזדמנות שלכם לייצר רושם ראשוני ולהתחיל כבר בשלב המוקדם הזה של הכניסה לבית, לדבר בשפה העיצובית המיוחדת שלכם. אתם יכולים לבחור דווקא בשלט כניסה לבית בייצור המוני, כזה שאין בו דבר וחצי דבר שיעיד על האופי שלכם כבית, על האווירה בבית או על ההעדפות האסתטיות לכם – או שאתם יכולים לבחור בעיצוב ייחודי, חד פעמי, אישי ובדיוק על פי הדרישות שלכם של שלט לבית פרטי – עם שלט בחריטת לייזר.

איזה סוג של שלט מתאים לבית פרטי?

שלט לבית פרטי הוא הסממן האישי הראשון בדרך אל הבית שלכם פנימה. הוא מספק מידע: בדרך כלל מצויינים על גבי השלט לבית שם המשפחה ואולי גם השמות הפרטיים של המתגוררים בבית, לפעמים גם כתובת הבית עם שם הרחוב ומספר הבית. מעבר למידע, השלט מעוצב לבחירתכם. הוא יכול להיות קטן או גדול, עם או בלי קישוטים ואלמנטים ויזואליים, צבעוני או ללא צבע, ועוד הרבה. הבחירה היא שלכם, כך שהשלט לבית שלכם לא רק ימסור את “הנתונים היבשים” אודות המתגוררים בבית, אלא גם יתאים במראה שלו לעיצוב ולאסתטיקה שמדברים אליכם.

שלט לבית עשוי מתכת

שלט בבית פרטי המיועד לתנאי חוץ

יש הבדל בין הבחירה של שלט לדלת עבור דירה שהכניסה אליה מתוך הלובי של בניין מגורים לבין שלט לבית פרטי שהשער אליו נמצא בתנאי חוץ. כשהשלט לבית שאתם מתכננים אמור לעמוד בתנאי חוץ, חשוב לקחת זאת בחשבון. השלט אמור לעמוד בתנאים של חום וקור וברטיבות ולחות. בדרך כלל הבלאי על שלטי חוץ הוא גדול ביחד לבלאי על שלטי פנים שנמצאים בחדר סגור, ועל כן, חשוב להשתמש בחומרים ובגימורים שיקנו לשלט הבית שלכם עמידות שתאפשר תו להיראות נהדר גם אחרי שנים מיום ההכנה שלו.

אם אתם בוחרים בשלט לבית פרטי מעץ, חשוב לדעת שהעץ צריך לעבור נכנה לתנאי חוץ, בדרך כלל בציפוי מתאים של לכה. אם אתם בוחרים שלט לבית ממתכת, חשוב לבחור מתכת שאינה מחלידה. אל תוותרו על ייעוץ מקצועי לפני שתקבלו את הבחירה ,על מנת לוודא שהשלט לבית הפרטי שלכם לא רק יהיה בעל מראה מייצג מייד לאחר הרכישה שלו, אלא ישרת אתכם נאמנה וישאיר את הרושם שאתם מחפשים גם לאחר שעבר קיצים וחורפים, ימי שרב וסערות גשמים כשהוא תלוי בחוץ.

למה דווקא שלט לבית פרטי בחריטת לייזר?

אם אתם מחפשים את המראה הייחודי לשלט לבית הפרטי שלכם, אם אתם רוצים לעשות אמירה עצובית, להתאים את השלט בכניסה לבית שלכם למראה הכללי של הכניסה לבית, הגינה והבית עצמו, אם אתם מחפשים שלט עם טקסט מובנה שיהיה קצת יותר מיוחד ממה שאנחנו רגילים לראות בכניסה לבתים פרטים בישראל – אל תשללו את האפשרות לעצב את השלט לבית שלכם בחריטה בלייזר, באופן אישי.

החריטה בלייזר של שלט לבית פרטי מאפשרת גמישות אדירה בעיצוב ובחומרים שתוכלו להשתמש בהם: מבחינת החומרים, ניתן להשתמש בעץ בעל מראה טבעי, קלאסי ואורגאני, ניתן להשתמש במתכות מגולוונות, שעברו טיפול נוגד חלודה על מנת שעמידותן תהיה מוגברת, במראה מודרני ומלכותי, ואפשר להשתמש בלוחות עמידים וצבעוניים של פרספקס או סוגים אחרים של פלסטיק במראה שובב, צעיר ויוצא דופן.

הבחירה בשלט לבית פרטי בחריטה אישית בלייזר מאפשרת לכם לקבוע את כל המאפיינים של השלט לבית שלכם בדיוק על פי רצונכם. אתם תחליטו בדיוק מה יהיו האורך והרוחב של השלט, מה יהיה העיצוב שלו ואיך הוא ייראה בסופו של דבר.

חיתוך או חריטה בלייזר?

בתהליך העיצוב וההכנה של שלט לבית פרטי באמצעות לייזר, חשוב לדעת כי אפשר לעצב את האלמנטים שיופיעו על השלט באמצעות חיתוך בלייזר או באמצעות חריטה בלייזר. מבחינת עמידות אין הבדל בין שתי הטכניקות, ובשני המקרים השלט לבית הפרטי שלכם ישמור על מראה חדש גם לאחר שנים רבות. ביחד עם זאת, המראה העיצובי עשוי להיות שונה בתכלית בין הבחירה חיתוך והוצאת האותיות החוצה משטח השלט לבין הבחירה בחריטה בלייזר המאפשרת להשאיר את משטח השלט שלם, כך שבחלקו האחורי של השלט המשטח ייראה חלק לגמרי.

אפשר לשחק גם עם אורות וצללים בשלט לבית שלכם

בשלטים ארגוניים מקובל לעצב שלטים חיצוניים ושילוט פנים משרדי המשלב גם גופי תאורה. גופי תאורת לד קטנים ורבי עוצמה היום מאפשרים לקבוע נורה קטנה בעלת אורח חיים ארוך באופן מפתיע, ולהשיג מראה שונה לחלוטין עבור השלט שלהם. קביעת גופי תאורה בשלט לבית שלכם היא ללא ספק דרך להדגיש את השלט גם בשעות החשיכה (המרובות בעונת החורף בישראל) וללא ספק להעניק לשלט מראה ייחודי ועיצוב מרתק. ביחד עם זאת, חשוב לזכור שקביעת גופי תאורה בעיצוב שלט לבית פרטי תעלה את רמת התחזוקה שהשלט ידרוש ושעיצוב שלט לבית פרטי הנסמך על תאורה עלול לסבול, למשל, כשהנורה שרפת או כשהמנגנון החשמלי נפגם. לדוגמה, נזכיר כי שלטים לבית פרטי המיועדים לשערים חיצוניים ולעמידה בפני פגעי מזג אוויר הם נדרשים לעמידות גבוהה יותר ופחות מומלץ לשלב בהם גופי תאורה – אם כי זו אינה מטרה בלתי אפשרית. במקרה של שילוב תאורה בשלט לבית שלכם – הקפידו על תכנון מקצועי וליווי של איש מקצוע מתחום החריטה בלייזר, שיוכל לסייע בתכנון השלט ולהשאיר מקום מוגן לגוף התאורה שלכם.

שלט לדירה ממתכת

טכנולוגיית הלייזר מאפשרת חיתוך שלט לבית, במחירים מפתיעים

בטכנולוגיות הישנות של כרסום במתכות בעיקר, כמו למשל מכונות ה – CNC הכבדות שהיו נדרשות לתכנות כל פרוייקט בקפדנות מדוקדקת כל כך עד שהפרויקטים הרווחיים היו בייצור כמות גדולה של פרטים בלבד. אבל בטכנולוגיות החיתוך וחריטה בלייזר אין זה כך: כמעט שאין צורך בהכנת המכונה מבעוד מועד, ניתן לבצע פרויקטים גם במספר מוגבל של עותקים וגם בעותק אחד. זמן הייצור הוא קצר, והתוצאה? מושלמת ביחס לתכנית שהוזנה למכונה. רבים מניחים שעיצוב שלט לבית פרטי בחיתוך לייזר יהיה פרוייקט יקר בשל אותם הזיכרונות של מכונות ה – CNC האימתניות. למעשה, בדומה לחריטה בלייזר של מזכרות ומתנות שאפשר למצוא חנויות רבות מציעות באופן אישי, כך גם חריטה או חיתוך בלייזר של שלט לבית פרטי – על אף שמדובר בפרוייקט שמכיל מוצר אחד בלבד, המחירים עשויים להפתיע אתכם לטובה.

איך תבחרו את המקום הנכון עבורכם לעיצוב, חיתוך והכנת השלט לבית הפרטי שלכם?

בחיתוך בלייזר, חשוב לבחור צוות מקצועי ועתיר ניסיון, נגיש קשוב וסבלני, שעל דגלו חרט את נושא שירות הלקוחות עם ליווי הפרוייקט מתחילתו ועד סופו. בעוד בדרך כלל צוותי החיתוך בלייזר לא יוכלו לעצב עבורכם את השלט לבית שלכם, הם בוודאי יוכלו לתת עצות מועילות בנוגע לכל עיצוב שיש לכם, על מנת שתוכלו לתקן את התכנית ולאפשר חיתוך וחריטה מושלמים. כמו כן, ייעוץ מקצועי בנוגע לבחירת החומרים ואופן החיתוך יסייעו לקבלת שלט לבית ברמראה מושלם ולא פחות חשוב: כזה שישמור על המראה החדש והמזמין שלו למשך זמן רב.

הצוות המקצועי של פנגרף ישמח ללוות אתכם בתהליך החיתוך והחריטה של שלט לבית הפרטי שלכם. פנו אלינו וקבלו הצעת מחיר!

עבודה מעולה ומהירה

הזמנתי כמה שלטים בחריטה לעסק ופנגרף סיפקה עבודה מעולה ומהירה במיוד. זמן האספקה היה מהיר מאוד והעבודה עצמה הייתה באיכות גבוהה

נדב גולדברג

רמה גבוהה

עשיתי הזמנה לפנלים חדשים למערכת בקרה במפעל . קיבלתי פנלים ברמה גבוהה ממש והם הגיעו ממש מהר

אבי אלחרר

אחלה שירות

הייתי צריך שלטים בחריטה לעסק וקיבלתי המלצה על פנגרף. יצרתי איתם קשר וקיבלתי אחלה שירות והמוצר הסופי יצא פצצה

שמעון גלנטי

שירות מהיר ועבודה מקצועית.

הזמנתי שלטים מפנגרף עבור המשרד עם חריטה על עץ לאחר המלצה. פנגרף סיפקו לנו את השילוט לפני הזמן שנקבע והשלטים היו ברמה סופר גבוהה עם גימור מושלם! מאוד כדאי לעבוד איתם.

ספיר אברהם

שירות משפחתי ומקצועי לאורך כל תהליך ההזמנה.

הייתי צריך כמות גדולה של מחזיקי מפתחות שקופים עם חריטה כמתנה לעובדים ובחרתי ללכת על פנגרף. לא ציפיתי לכזו רמת שירות גבוהה! מתחילת העבודה ועד לסיומה, פנגרף הוכיחו אכפתיות ומקצועיות ברמה שקשה למצוא היום בישראל. ממליץ בחום!

בן מרדכי

מוצר איכותי ושירות מדהים!

הייתי צריך אותיות עם חיתוך ברזל בצבעים שונים עבור עיצוב המשרד החדש שלנו והחלטתי ללכת על פנגרף לאחר המלצה. אין ספק שעשינו את הבחירה הנכונה ביותר, פנגרף היו קשובים לרצונות שלנו וסיפקו לנו מוצר איכותי תוך אספקה מהירה!

נמרוד סרור