רעיונות מקוריים לחריטה על זכוכית

בשנים האחרונות עולה הביקוש לביצוע עבודות חריטה על מגוון פריטים ביתיים ויומיומיים העשויים מזכוכית, הפעולה מוסיפה עומק אלגנטי לפריטים סתמיים לכאורה ומשאירה רושם מיוחד על המביטים. במאמר הבא נציג כמה רעיונות מעניינים לביצוע חריטה על זכוכית כדי שתובילו את הטרנד ותפתיעו את כולם עם מתנה מעניינת או אביזר ביתי.

חריטה על זכוכית

מה זה אומר?

קודם כל מה זו חריטה על זכוכית, בעצם מדובר בפעולת כרסום של שכבה דקיקה באביזר מזכוכית באמצעות לייזר מדויק מאוד היוצא ממכשיר מתקדם ומתוחכם להפליא. הפעולה נמשכת זמן קצר כשכל המידע לגבי ביצוע הפעולה נמצא כבר במכשיר ומבוצע באופן אוטומטי וללא מגע ישיר במוצר עצמו. מפני שמדובר במלאכת מחשבת, הסיכוי לשבירה, סדיקה או כל פגיעה במוצר עשוי זכוכית קטנה עד לא קיימת כלל.

כיף לקבל ולתת

מגוון מתנות יכולות להפוך למדהימות ומיוחדות באמצעות שימוש בחריטת לייזר עם הקדשה אישית או תמונה של מקבל המתנה. ריכזנו עבורכם כמה דוגמאות:

  • כל בושם פשוט יכול להפוך ליצירת אמנות עם הקדשה אישית החרוטה עליו מעלה חיוך בכל בוקר ומזכירה בכל פעם מחדש מאיפה הגיעה המתנה המיוחדת והיפיפיה הזו
  • מאג זכוכית שקוף הופך למתנה אישית ועמוקה לאוהבי הקפה שלכם, הם יזכרו בכם בכל כוס קפה ובכל לגימה מחדש יזכו להעריך את ההקדשה, ברכה או התמונה שעל הכוס.
  • כוס יין יכולה גם היא להעביר את מסר האהבה והחיבה שלנו לאהוב או אהובה, ומרגע זה למזיגת היין תהיה תוספת נעימה ולבבית
  • קופסת תכשיטים מזכוכית ועליה חרוטה תמונה אישית, מעניינת ומרגשת תתן טאצ’ מעניין ומיוחד מאין כמוהו למתנה בלתי נשכחת

כיף גם להביא הביתה

השאיפה להפוך כל דירה וכל בית לשלנו היא נצחית, להוסיף עוד משהו קטן שיתן לארבע הקירות טאצ’ אישי ואינטימי. חריטה על זכוכית שגם ככה נמצאת בין כותלי הבית נותנת תוספת מיוחדת ומעניינת לכל חדר. הנה כמה דוגמאות לפריטים שכיף לשדרג אותם באמצעות חריטה בלייזר:

  • מראה מראה שעל הקיר, איזה יופי של ד”ש עם שיר. עם תוספת של חריטה קטנה בצד או על פני כל המראה, אי אפשר שלא לקרוא או להתעמק בתוספת המיוחדת שנמצאת שם ותעניק למבט החטוף, אושר צרוף.
  • ברוכים הבאים לבית היפה מכל אלו של השכנים. פיסת זכוכית מרובעת יכולה להפוך לשלט “ברוכים הבאים” מלא ביופי וסגנון אישי וייחודי לכם. במקום לקנות בחנות כמו כולם, הוסיפו שלט כניסה עם חריטה מדוייקת ומותאם ממש לכם.
  • ארון עם דלת זכוכית יכול להפוך לסיפור או תמונה אישית. במקום לתלות תמונה על הקיר, זה הזמן לשלב בין הריהוט לסגנון הייחודי שלכם ולהוסיף חריטה על זכוכית הויטרינה, ולהפוך אותה לרק שלכם.
  • הזמן להביא משהו לשתות או להסתכל בתמונות? למה לא שניהם? כשכוסות האירוח שלכם יהיו מעוטרות בשלל חריטות של רגעים משמחים ותמונות מהנות, האורחים יהנו מכוס שתיה וממה שתרצו שיופיע עליה.

חיתוך בזכוכית

ועכשיו לאירוע המרגש

בארגון החתונה, בר המצווה או אפילו אירוע חברה אנחנו תמיד רוצים להוסיף טאצ’ אישי ולבתי נשכח שהאורחים ידברו עליו גם ביום למחרת, הנה כמה רעיונות:

  • מספרי שולחנות על פיסת זכוכית מסוגננת עם שמות בעלי השמחה ועיצוב בסטייל יוסיפו לפעולה הפשוטה של תהליך מציאת המקום עומק והתרשמות מכל המוזמנים.
  • מראה קטנה ומעוצבת ממש בכניסה עם תוספת אישית תעלה חיוך לכל המוזמנים ברגע שיכנסו ותוסיף לאירוע עומק בלתי נשכח.
  • אם כבר כולם שותים באירוע לפחות שתהיה על השוט תמונה או הקדשה כדי להזכיר לשותים לכבוד מה הם מרימים לחיים ולתת לכם משהו לדבר עליו גם מחר.
  • שלט לכניסה, לרחבת הריקודים או לכיוון החופה יכול להיות פשו וגנרי אבל בזרת פיסת זכוכית וחריטה על הזכוכית הוא הופך לתוספת מעניינת ומרגשת לאירוע.

 

ולסיום

תהליך של חריטה איכותית על זכוכית יכול להיות פשוט אם עושים אותו בצורה נכונה, חריטה על זכוכית יכולה להפוך כל פריט גנרי למיוחד ואישי ויכולה להרשים כל אורח או מקבל מתנה. אם אתם צריכים סיוע והכוונה אנחנו תמיד כאן בשבילכם, יש לנו מקצועיות של מעל עשור ויכולות להפוך את הדמיון שלכם למציאות. אל תהססו לפנות בכל הנוגע לעזרה, חיתוך, חריטה וסייוע בכל נושא ועל כל חומרי הגלם.

עבודה מעולה ומהירה

הזמנתי כמה שלטים בחריטה לעסק ופנגרף סיפקה עבודה מעולה ומהירה במיוד. זמן האספקה היה מהיר מאוד והעבודה עצמה הייתה באיכות גבוהה

נדב גולדברג

רמה גבוהה

עשיתי הזמנה לפנלים חדשים למערכת בקרה במפעל . קיבלתי פנלים ברמה גבוהה ממש והם הגיעו ממש מהר

אבי אלחרר

אחלה שירות

הייתי צריך שלטים בחריטה לעסק וקיבלתי המלצה על פנגרף. יצרתי איתם קשר וקיבלתי אחלה שירות והמוצר הסופי יצא פצצה

שמעון גלנטי

שירות מהיר ועבודה מקצועית.

הזמנתי שלטים מפנגרף עבור המשרד עם חריטה על עץ לאחר המלצה. פנגרף סיפקו לנו את השילוט לפני הזמן שנקבע והשלטים היו ברמה סופר גבוהה עם גימור מושלם! מאוד כדאי לעבוד איתם.

ספיר אברהם

שירות משפחתי ומקצועי לאורך כל תהליך ההזמנה.

הייתי צריך כמות גדולה של מחזיקי מפתחות שקופים עם חריטה כמתנה לעובדים ובחרתי ללכת על פנגרף. לא ציפיתי לכזו רמת שירות גבוהה! מתחילת העבודה ועד לסיומה, פנגרף הוכיחו אכפתיות ומקצועיות ברמה שקשה למצוא היום בישראל. ממליץ בחום!

בן מרדכי

מוצר איכותי ושירות מדהים!

הייתי צריך אותיות עם חיתוך ברזל בצבעים שונים עבור עיצוב המשרד החדש שלנו והחלטתי ללכת על פנגרף לאחר המלצה. אין ספק שעשינו את הבחירה הנכונה ביותר, פנגרף היו קשובים לרצונות שלנו וסיפקו לנו מוצר איכותי תוך אספקה מהירה!

נמרוד סרור